21 lipca 2008

Pierwsze spojrzenie...

Co tu dużo mówić... Jestem zwykłym człowiekiem. Oddycham tym samym co reszta społeczeństwa powietrzem, mam takie same prawa jak inni... I nie zamierzam się wywyższać, bo niby w czymś jestem lepsza, bo za chwilę ustępuję drugiemu człowiekowi w czymś i to on jest lepszy. Słucham tego, co miłe dla mojego, aczkolwiek nie innych, ucha. Odpoczywam tak, jak mi to sprawia największą radość. Jestem zmienna. Ale nie w uczuciach. Jestem wierząca. Kocham... Przyjaciół. Kocham rodzinę... A czy ojca... nie wiem. Nie czuję już tego. Ale o nim, może kiedyś będzie okazja na tym blogu "usłyszeć", nie teraz. Kocham pewnego człowieka, on o tym wie... Kocham swojego psa. Lubię rzeczy proste, lubię jasne sytuacje, ambitne książki, kino, muzykę. Nie lubię głupich seriali, tanich wyciskaczy łez dla naiwnych kobiet, muzyki, która najmniejszym kosztem zabawi największą publiczność. Nie lubię używek. Przekleństw. Tandety i kiczu. Doszukuję się prawdy w niejasnych sytuacjach. Jestem zbyt drobiazgowa. Gdy jestem szczęśliwa, szukam jakiejś "usterki, wady". Oto cała ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już kliknąłeś w tą magiczną ikonkę, napisz proszę, to, co przychodzi Ci na myśl po przeczytaniu. Nie reklamuj swoich blogów, nie pisz komentarzy w stylu: fajny blog itp. Dziękuję. Autorka bloga.